luni, 21 aprilie 2025
luni, 21 aprilie 2025
25.7 C
București
22.2 C
Bratislava
23.8 C
Budapesta
23.1 C
Kiev
23.7 C
Ljubljana
17.5 C
Praga
10 C
Rīga
22.8 C
Sofia
7.2 C
Tallinn
25 C
Varșovia
26.1 C
Donji grad
24.1 C
Vilnius
22 C
Viena

Austria🗺️ Bulgaria 🗺️ Cehia 🗺️ Croația 🗺️ Estonia 🗺️ Letonia 🗺️ Lituania 🗺️ Polonia 🗺️ România 🗺️ Slovacia 🗺️ Slovenia 🗺️ Ungaria 🗺️ Ucraina

PRESSCONNECT.RO – Bătălia pentru Cotroceni. Ofensiva (pe bani) din online, de dinaintea campaniei electorale

Must read

2024 e un an atipic pentru democrația românească. Cu toate tipurile de alegeri posibile, clasa politică este într-o permanentă campanie electorală. Pe gratis sau pe bani. Iar așa numita precampanie, perioadă nesupusă niciunui control al autorităților statului, e cel mai bun moment ca partidele să arunce în stânga și-n dreapta cu banii de publicitate.

Dincolo de panourile care au împânzit țara – cu fețele candidaților la președinție și cu mesajele lor – se duce o altă bătălie, la fel de importantă.

Cea din mediul online. O bătălie cu 18,6 milioane de utilizatori de internet, conform celor mai recente date furnizate de DataReportal.

Conform statisticilor companiei Meta, deținătoarea Facebook și Instagram, cele două plaforme de social media aveau în România 9,05 milioane, respectiv 5,3 milioane de utilizatori, la începutul lui 2024. E vorba despre conturi active, ale căror deținători au peste 13 ani.

Pe TikTok, în jur de 8,97 milioane de români aveau un cont la începutul lui 2024, conform acelorași statistici.

 

mai mult la SIPAnews

- Advertisement -spot_img

More articles

Lasă un răspuns

- Advertisement -spot_img

Latest article

Descoperă mai multe la TRIMARIUM | Inițiativa celor Trei Mări

Abonează-te acum ca să citești în continuare și să ai acces la întreaga arhivă.

Continuă lectura